آرتا وآرشا جونمآرتا وآرشا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

آرتا و آرشا عشق های مامان وبابا

زمینی شدن عزیزانم

1393/6/22 14:46
نویسنده : سحر
163 بازدید
اشتراک گذاری

بوسمحبتسلام عسلای من

بلاخره روز 16 مرداد اومد ومن که لحظه شماری میکردم واسه دیدنتون رسید.بیمارستان گفته بود ساعت 12 ظهر اونجا باشم.منم که هم هیجان داشتم و هم میترسیدم با وجودی که یه بار این مراحل رو تجربه کرده بودم چند شب بود اصلا خواب نداشتم هم وضعیتم بخاطر دوقلویی سخت شده بود هم استرس داشتم.خلاصشنیدم تو شکمم وبا اخرین تکوناتون خداحافظی کردم عسلام. بلاخره بعد از یه تاخیر 2ساعته خانم دکتر اومد من با بابایی ومامانی ها خدا حافظی کردم رفتم به سمت اتاق عمل.

تو اتاق عمل دکتر بیهوشی اومد و گفت هم میتونی بی حسی هم بیهوشی زایمان کنی منم بااسترسی که داشتم ومیترسیدم از بی حسی اما دوست داشتم تجربه اش کنم شما رو ببینم در لحظه به دنیا اومدن.

بلاخره بی حسی رو انتخاب کردم وبی حس شدم در ساعت 3:35 ظهر قل اولمون ارتا جونم با وزن 3210 گرم به دنیا اومد ومن اصلا باورم نمیشد وایییییییییی خدایا بزرگ هیچ صحنه ای در دنیا زیباتر از تولد یک نوزاد نیست وقتی بهم گفتن این قل اولت دیدم یه نوزادی کوچولو که گریه میکنه فقط پرسیدم سالمه گفتن اره ماشالله چه تپلی منم اشک بود که از چشمام میومد2 دقیقه بعد یعنی 3:37 قل دوم ارشا جونم با وزن 2250به دنیا اومد و منو دوباره غرق شادی کرد.وتی خدا جونمممنون  از اینکه صبر 3ماهه ام با تمام سختی ها ومشکلات جواب دادی دوتا از فرشته هاتو بهم سالم هدیه کردی. خدای بزرگم خودت میدونی همیشه عاشق کودک ونوزاد وبچه بودم حالا هم بهم دوا عروسک خوشکل دادی.ایشالله همه طعم زیبای مادری بچشن.

 

شاهزاده های من  خلاصه شماها رو بردن پایین وبهد از پایان عمل من به ریکاوری بردن ومن ساعت 6اومدم توبخش همه فکر کرده بودن من بیهوشی عمل کردم به هوش نیومدم ونگران شده بودن اما وقتی گفتم من بی حشی زایمان کردن تعجب کردن گفتم عسلامو دیدم.

 

پسر گلی ها اگه دیر اومدم مطلب گذاشتم خیلی خیلی در گیرتونم.اما تا بتونم میام وسر میزنم.

 

عشق های مامان .مامان تا ابد عاشقتونه

 

بوسسسسسبوسبوسبغل

عکس جو جو هام در اولین ساعات تولد در بیمارستان

آرتا (قل اول سمت چپی) وارشا  (قل دوم سمت راستی)در اولین ساعت تولد در بیمارستان

 

 

 

 

 

آرشا عزیزم (ریزه مادر)

 ارتا جونم(تپل طلا)آرتا جون قل اول گل پسرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)