آرتا وآرشا جونمآرتا وآرشا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

آرتا و آرشا عشق های مامان وبابا

شاهزاده های من

1393/4/9 15:46
نویسنده : سحر
109 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلای من خوبید؟

امروز1393/4/9 هست و مامانی شد 32هفته .دیروز رفتم دکتر وعزیزم واسه اولین بار تا دستگاه رو گذاشت رو شکمم تونست با اولین حرکت صدای قلب هر دوتاتون بشنوه عزیزممممممممممممممممم فدای اون صدای قلبتون بشم ایشالله همیشه به سلامتی ومهربونی بتپه عسل طلا های مادر .بعد هم گفت خیلی خوب ههمه چیز.اما متاسفانه خودش نیست واسه زایمان من خیلی ناراحت شدم اخه دستش خیلی خوبه.اما خوب چی کار میتونم بکنم.

عزیزانم خیلی شیطون شدین کلی بالا وپایین میپرید نمیدونم جاتون تنگ.البته من نمیدونم کدومتون هستید؟امروز با داداش ارتین کلی حرکات ولگد هاتون دیدیم وخندیدیم بخدا بعضی وقتا انگار دارین پوست شکمم پاره میکنید.قربون ضربه هاتون ایشالله سالم بیان بغلم مامانی

ایشالله 5هفته دیگه بیان تا کامل وسالم باشید

عاشقتونم عسلامممممممممممممممحبت

پسندها (2)

نظرات (0)